Και τη δεύτερη εβδομάδα προβολής βρέθηκε στην κορυφή του ελληνικού box office ο “Οίκος Gucci” του Ρίντλεϊ Σκοτ, φτάνοντας σχεδόν τις 70.000 εισιτήρια και επιβεβαιώνοντας έτσι το word of mouth που δεδομένα υπήρχε μετά τις πρώτες μέρες προβολής. Ο Γουές Άντερσον με την “Γαλλική Αποστολή” έδειξε ξανά πως δυστυχώς το κοινό του στη χώρα μας δεν είναι ιδιαίτερα πολυπληθές, με μια ακόμα ταινία των -εξαιρετικών- φετινών Καννών να μην καταφέρνει να φέρει κόσμο στις αίθουσες. Επίσης με λιγότερα από 6.000 εισιτήρια σε 76 αίθουσες πανελλαδικά, το εμπορικό φιάσκο της εβδομάδας είναι οπωσδήποτε το “Ghostbusters: Legacy”.
Καθώς περιμένουμε τον “Spider-Man” τις επόμενες μέρες όπου κάνει πρεμιέρα στις 16/12 στα VICTORIA CINEMAS , αν οι πρώτες κρατήσεις είναι ένδειξη, θα σαρώσει εισπρακτικά, αυτό το τριήμερο φέρνει στις αίθουσες το πολυαναμενόμενο μιούζικαλ ριμέικ του Στίβεν Σπίλμπεργκ, “West Side Story”, ένα αυθεντικό κινηματογραφικό υπερθέαμα που έχει όλα τα φόντα να βρει διψασμένο κοινό. Μακάρι να τα καταφέρει.
West Side Story
(Στίβεν Σπίλμπεργκ, 2ω36λ)
3 / 5
Μιούζικαλ επαναδιατύπωση της ιστορίας του Ρωμαίου και της Ιουλιέτας στη Νέα Υόρκη των ‘50s, όπου δύο αντίπαλες συμμορίες μάχονται μετά μουσικής για τον έλεγχο στους δρόμους της γειτονιάς τη στιγμή που ένα αγόρι κι ένα κορίτσια από διαφορετικά στρατόπεδα ερωτεύονται παράφορα. Ο Στίβεν Σπίλμπεργκ σκηνοθετεί, σε σενάριο του Τόνι Κούσνερ (“Angels in America”, “Λίνκολν”), ριμέικ της πολυβραβευμένης ταινίας του Ρόμπερτ Γουάιζ, πάντα με τα τραγούδια των Λέοναρντ Μπέρνστιν και Στίβεν Σόντχαϊμ.
Μην Κοιτάτε Πάνω
(“Don’t Look Up”, Άνταμ ΜακΚέι, 2ω18λ)
2.5 / 5
Δύο επιστήμονες ανακαλύπτουν έναν κομήτη σε τροχιά πρόσκρουσης προς τη Γη, με το αναμενόμενο αποτέλεσμα να είναι ο αφανισμός του πλανήτη. Όμως οι προειδοποιήσεις τους δεν βρίσκουν αντίκρυσμα: Πρώτα ο Λευκός Οίκος τους αγνοεί επειδή έρχονται εκλογές και μια επικείμενη καταστροφή του πλανήτη θα κόστιζε σε ψήφους(!), κι ύστερα το τηλεοπτικό κοινό ακούει τα λόγια τους σαν ένα ακόμη ανώδυνο θεματάκι της πρωινής ζώνης. Όσο όμως ο κομήτης πλησιάζει, η ανθρωπότητα θα πρέπει να λάβει κάποιες αποφάσεις.
Η Ζωή Συνεχίζεται
(“C’Mon, C’Mon”, Μάικ Μιλς, 1ω49λ)
3.5 / 5
Ένας ντοκιμαντερίστας του οποίου το νέο πρότζεκτ περιστρέφεται γύρω από χαρισματικά παιδιά, αναλαμβάνει να κρατήσει για λίγο καιρό μαζί του τον 9χρονο ανιψιό του, όσο η αδερφή του φροντίζει τον άντρα της στη διάρκεια μιας κρίσης στην υγεία του. Θείος και ανιψιός, μαζί, διασχίζουν τις ΗΠΑ, σε ένα οδοιπορικό στη Νέα Υόρκη, το Ντιτρόιτ και τη Νέα Ορλεάνη την ώρα που πίσω στο σπίτι τα πράγματα δεν γίνονται ποτέ εύκολα.
Αλλού, Παντού
(“Ailleurs Partout / Elsewhere Everywhere”, Ιζαμπέλ Ινγκόλντ, Βιβιάν Περελμουτέ, 1ω3λ)
3.5 / 5
«Η Ελλάδα δεν είναι ασφαλής χώρα. Ποιος είπε ότι είναι ασφαλής χώρα;» Πειραματικό ντοκιμαντέρ για τολμηρούς θεατές, που ακολουθεί την πορεία ενός 20χρονου Ιρανού από την πατρίδα του σε αναζήτηση ασύλου – με τις συνοδευτικές εικόνες να προέρχονται από ένα άλλους είδους ταξίδι, ιντερνετικό, σαν αποτυπώματα από έναν ολόκληρο πλανήτη που συνεχίζει να γυρνά. Η σύνδεση εικόνων και ήχου, άλλοτε εντείνοντας τα συναισθήματα που περιγράφονται, άλλοτε μοιάζοντας η εικόνα να προκαλεί ή να αντιδρά στην εξιστόρηση, δημιουργεί ένα νέο είδος αγωνίας και σοκ απέναντι σε μια αφήγηση που μοιάζει -πια- αποτρόπαια γνώριμη. Με τον τρόπο του, συναρπαστικό.
Daniel ‘16
2.5 / 5
(Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος, 1ω41λ)
Σε ένα χωριό στον Έβρο λειτουργεί μια κοινότητα αγωγής ανηλίκων, για γερμανόφωνα παιδιά. Ένα αγόρι φτάνει εκεί για να εκτίσει την ποινή του αλλά σύντομα θα βρεθεί να αναμετράται με το νέο του περιβάλλον, σε μια συνεχή αναζήτηση σπιτιού του. Ανθρώπινη ματιά από τον κατά βάση ντοκιμαντερίστα Δημήτρη Κουτσιαμπασάκο σε ένα πράο φιλμ που ακολουθεί τους νεαρούς του ήρωες, τους δίνει βήμα, τους επιτρέπει να υπάρξουν στην οθόνη ως ήρωες των ζωών τους – την ώρα που η κοινωνία τους θέλει μακριά, στο περιθώριο. Βραβείο κοινού στο 60ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης.
The Black Bachelor
(Γιάννης Παπαδάκος, 1ω35λ)
0 / 5
Η γνωστή παρέα επιστρέφει, σε ένα road trip στη Μάνη που τους βρίσκει παγιδευμένους σε μια γοτθική (λέμε τώρα) έπαυλη, αιχμαλώτους μιας οικογένειας ολίγον Άνταμς. Κάτι από “What We Do in the Shadows” στο εντελώς του ανέμπνευστο, με μερικές επιπέδου «το άκουσα να μου το περιγράφουν μια φορά» αναφορές στη “Λάμψη” (δυστυχώς του Κιούμπρικ, κι όχι του Φώσκολου), και μια παντελώς άρρυθμη συρραφή κρύων, ξεπερασμένων αστείων συνθέτουν το νέο σίκουελ του απέθαντου franchise. Με τίτλο αυτή τη φορά The Black Bachelor ή, για τους φίλους, Bl4ck B4chelor, το οποίο λογικά διαβάζεται «Μπλφορκ Μπφορτσελορ». Ταιριαστό.
Κυκλοφορεί επίσης
Δικαίωση 3368: Επιζώντες από το Ολοκαύτωμα των Καλαβρύτων αλλά και σημερινοί ειδήμονες, μιλούν στην κάμερα της Ισμήνης Σακελλαροπούλου για τα γεγονότα του ‘43, με δραματοποιημένες σκηνές να συνοδεύουν τις μαρτυρίες.
Πηγή : news247.gr
















